Vertrouwenspersoon

Odion is er voor jou. Als je vindt dat wij jou niet goed behandelen, kun je daarvoor terecht bij onze twee vertrouwenspersonen. Zij zijn er voor jou. In principe kun je bij hen terecht met alles wat je dwars zit; voor een klacht over het eten tot een aanvaring met een begeleider. Dat wil overigens niet zeggen dat zij ook alles voor je oplossen. In veel gevallen helpen ze je op weg naar de juiste instantie of persoon.

De vertrouwenspersonen (zie de foto) kun je bellen via de receptie van het Centraal Bureau (0299 - 412812). Als je zegt: “Hallo, mag ik één van de vertrouwenspersonen spreken”, dan komt je telefoontje vanzelf bij hen terecht. Alles wat je aan ze vertelt, mogen ze aan niemand verder vertellen zonder dat jij dat goed vindt.

Wil je de folder lezen? Klik dan op het plaatje hieronder 
voor de toegankelijke versie met pictogrammen. 
Deze folder kun je ook opvragen bij Odion.
folder

Sfeerbeelden/Content/sfeer_vertrouwenspersoon