Aanmelden

Meer weten?
Wil je wonen via Odion? Zoek je een fijne invulling van je dag of wil je dat we je op een andere manier helpen?
Neem dan contact op met onze afdeling Cliëntservice.
Deze afdeling is er voor jou en eventueel voor je ouders of familie.
De mensen van Cliëntservice luisteren naar je en geven antwoord op al jouw vragen.

Cliëntservice is van 9.00 - 15.00 uur te bereiken op
telefoonnummer 0299 - 418 350.
Je kunt ons ook mailen: clientservice@odion.nl

Aanmelden
Je kunt ook gelijk het aanmeldingsformulier invullen en naar Odion opsturen.
De afdeling Cliëntservice behandelt jouw aanvraag.
Zij sturen jou een brief als zij het aanmeldingsformulier hebben ontvangen.

Indicatie
Cliëntservice kan alleen iets met je aanvraag als je een indicatie van het CIZ meestuurt.
Als ze alles goed ontvangen hebben, hoor je dat van ze.
Binnen zes weken kunnen jullie dan kennismaken bij jou thuis of bij ons op kantoor.
Iets om rekening mee te houden: voor het wonen hebben wij over het algemeen een wachtlijst.

Wachtlijsten
Odion spant zich dagelijks in om ondersteuningsvragen zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien. Verzoeken om ambulante begeleiding en dagbesteding kunnen over het algemeen per direct ingaan. Als het gaat om woonwensen (verblijf op basis van WLZ, wet langdurige zorg) dan is er sprake van een wachtlijst met een wachtduur van soms meerdere jaren. Mocht u meer informatie willen over wachttermijnen en procedures, dan willen onze collega's van de afdeling Cliëntservice u graag te woord staan. Zij zijn dagelijks tussen 09.00-15.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0299-418350 dan wel via e-mail: clientservice@odion.nl.

Odion
Cliëntservice
Postbus 138
1440 AC  Purmerend
0299 - 418 350
clientservice@odion.nl